Pancarta 08
Pancarta 01
Pancarta 07
Pancarta 02
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTíCIES
Caldes despunta  com a destí preferent entre el turisme de qualitat
L´Oficina de Turisme de “La Fabriqueta” incrementa el seu paper dinamitzador

centre-històricDes de la seva creació al 2010, l´Oficina de Turisme, que està integrada a la xarxa de la Generalitat, no ha deixat de créixer buscant adaptar-se a les noves necessitats dels visitants que cada cop més esperen trobar respostes i informació a les noves tecnologies.

platjaAl 2011 es van començar a enregistrar les dades estadístiques dels estiuejants amb l´objectiu de conèixer el perfil de turista que visita el municipi per poder estructurar l´ oferta i planificar la creació de producte en funció de les seves demandes específiques.  Aquell mateix any es va enregistrar un creixement important de turistes amb xifres que rondaven el 75% (juliol) i el 85% (agost) de mitjana d'ocupació en els quatre establiments que hi ha a Caldes.

Ja al 2012, l´Àrea de Turisme contava amb una  web pròpia: http://www.caldetes.cat/turisme creada amb l´objectiu d´introduir Caldes com a destí turístic a la xarxa.  En aquest sentit també es van inaugurar els comptes de Facebook, tuiter i instagram que s´han mantingut fins a l´actualitat aconseguint cada cop més seguidors. Segons el regidor de Turisme i Promoció Econòmica, Àngel Rusiñol: “Al dia d´avui, ja s'han organitzat varis concursos a través de les xarxes i és pot dir que la presència del municipi a internet és un fet consolidat”. L´adhesió del municipi de Caldes  a l´aplicació turística MUNIP ha estat una altre de les accions claus per a la seva promoció. L´aplicació té més de 10.000 usuaris i a Caldes s´han enregistrat més de 500 descàrregues.

Al 2013 es va començar a treballar en la creació de nous conceptes de producte com els packs de gastronomia i cultura i es va iniciar la comercialització dels serveis que ofereixen els Balnearis Termals a la plataforma online de la Generalitat http://www.clubexperience.cat . A més a més es va fer una secció específica d´ofertes al web de Turisme per tal de donar publicitat a les propostes dels establiments caldencs.

Durant el 2014 es va treballar per aconseguir que l´oficina de Turisme s'enregistrés com a oficina de tercera categoria. Aquest fet, implica que a partir del 2015 ampliarà el servei d´informació, orientació i atenció al visitant des de Setmana Santa fins a setembre, mentre que abans només s´oferia el servei des del juliol fins a Setembre.

Aquest 2015 també s´ha previst instal•lar un monòlit a l´entrada de l´oficina per tal de guanyar visibilitat. A més a més  es dotarà l´espai  amb un servei d´internet per a  turistes que se sumarà als 3 punts wifi que ja hi ha al municipi .

Totes aquestes accions han permès aproximar Caldes a l´anomenat turisme de qualitat que ve al municipi atret per l´oferta gastronòmica i cultural, a més de l´oferta clàssica de gaudir de les platges. D'altra banda, s´ha aconseguit augmentar l´ocupació hotelera fins a tal punt que aquest 2014 hi ha hagut marge suficient per inaugurar nous establiments.

Informació publicada el 30 de març de 2015Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05