Pancarta 02
Pancarta 03
Pancarta 12
Pancarta 09
Pancarta 07
Pancarta 01
Pancarta 06
Pancarta 08
Pancarta 11
Pancarta 05
Pancarta 10
Pancarta 04
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTÍCIES
Nou servei de comunicaciķ d´incidčncies per mitjā d'un aplicatiu mōbil

CARTELL_LINIA_VERDA.jpgL’Ajuntament de Caldes d´Estrac s’ha sumat als 300 municipis que, a nivell nacional, disposen del servei de Línea Verde. A través d’aquest canal de comunicaciķ directe, els veīns i veīnes podran posar en coneixement a la regidoria de Via Pública els desperfectes que detectin a la seva localitat. Es tracta d’una eina de participaciķ ciutadana per  cončixer les necessitats del municipi i així, poder donar una soluciķ a les qüestions que es comuniquin.

Per tal de poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descārrega de l’aplicaciķ mōbil de Línea Verde. Per aixō, l’usuari ha d’accedir a Google Play, Windows Store o APP Store en funciķ de la tecnologia emprada en el seu telčfon. Una vegada trobada l’aplicaciķ, es durā a terme la descārrega d’aquesta de manera gratuīta. A partir d’aquest moment, l’usuari haurā de seleccionar el municipi en el qual vol comunicar les incidčncies. El procés és molt rāpid i senzill.

Per comunicar una incidčncia, n’hi ha prou en prémer el botķ “Notifica la teva incidčncia”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidčncies apareixerā a la pantalla. L’usuari ha de seleccionar aquella tipologia sobre la qual vol informar. De manera automātica, l’aplicaciķ detectarā les coordenades UTM exactes en les quals s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una fotografia de la incidčncia i una descripciķ d’aquesta. Ja només faltarā pitjar el botķ “enviar”. Una vegada enviada, el personal de l’Ajuntament rebrā la notificaciķ del desperfecte comunicat. El ciutadā, rebrā una notificaciķ al seu telčfon sempre que es produeixi algun canvi en l’estat de la incidčncia que aquest hagi comunicat prčviament.

L’usuari també podrā plantejar qualsevol consulta de carācter mediambiental. Per poder realitzar aquestes qüestions, s’ha d’escollir l’opciķ de “Fes la teva consulta” a la pantalla inicial de l’aplicaciķ. En un termini māxim de 24 hores, l’usuari tindrā una resposta per part d’un equip d’experts en la matčria de manera totalment gratuīta.

A més a més, es pot consultar el domini www.liniaverdacaldetes.cat, on l’usuari disposa d’un ampli contingut de consultes mediambientals (guies de bones prāctiques, consells, informaciķ prōpia del municipi, etc...), o fer consultes telefōniques en l’horari de 9:00h a 18:00h (l’import de la trucada és de 0,07€/minut).

Finalment, l’usuari que ho sol•liciti, podrā rebre comunicacions informatives que emetrā el propi Ajuntament. També podrā consultar els principals punts d’interčs que es troben al municipi.

Informaciķ publicada el 5 de juliol de 2017Compartir:Comparteix al facebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaįa de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05