Ajuntament de
Caldes d'Estrac
Tot i finalitzat el termini previst de sis mesos, s'allarga fins al 31 de gener la possibilitat de sol·licitar les actuacions gratuïtes per reparar afectacions al servei de TDT

Tal i com s' ha anat informant des de l'inici de la prestació en el municipi, el servei de telefonia mòbil de 4a Generació (4G a la banda de 800 MHz) pot produïr afectacions en la recepció de la televisió digital terrestre (TDT). 

 

Per tal de resoldre aquestes afectacions i garantitzar que la posada en funcionament d'estacions base de telefonia mòbil no afecta la TDT, l'entitat LLEGA800 està realitzant les accions tècniques necessàries pels usuaris de TDT. Aquestes actuacions són gratuïtes pels ciutadans afectats.

 

Segons l'Ordre Ministerial que regula aquest procés, el termini, per sol·licitar les accions en cas d'afectació a la TDT, és de sis mesos des de la data de posada en servei de les estacions de telefonia mòbil.

 

Tot i que aquest termini de 6 mesos ha expirat, s’informa que els usuaris de TDT amb problemes per rebre la senyal podràn  sol·licitar les actuacions pertinents fins al 31 de gener.

En un futur, es podrien encendre noves estacions base de mòbil al municipi, a la banda de 800 MHz, si així ho consideren necessari els operadors per millorar aquest servei. En tal cas, es tornaria a informar a la ciutadania tot obrint un nou període de sis mesos des de la data d'implantació per fer les queixes necessàries.

 

En cas de qualsevol dubte podeu trucar  al telèfon gratuït  de l'Oficina Tècnica dels municipis de LLEGA800, 900 831 902, on es facilitarà tota la informació referent a les possibles afectacions ocasionades per estacions base de telefonia mòbil en el municipi o en municipis colindants.

 

També es comunica que per tal de ser atesos en el Centre d'Atenció a l'Usuari i poder  resoldre incidències, hauran de trucar al telèfon gratuït 900 833 999. 

Informació publicada el 16 de gener de 2018