Pancarta 06
Pancarta 08
Pancarta 02
Pancarta 01
Pancarta 07
Pancarta 11
Pancarta 12
Pancarta 04
Pancarta 03
Pancarta 10
Pancarta 05
Pancarta 09
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTÍCIES
Novetats al servei municipal d´aigua: sistema d´avís d´incidčncies personalitzat i pagament en 12 quotes
Dues millores destinades als usuaris d'aigua potable a Caldes d'Estrac

Sorea_caldesEl servei municipal d’abastament d’aigua potable de Caldes d’Estrac que gestiona l’empresa Sorea acaba d’implantar dues millores destinades als usuaris. D’una banda, un sistema de notificaciķ d’incidčncies per sms o correu electrōnic i, de l’altra, la possibilitat de pagar el consum facturat en 12 quotes fixes mensuals, i regularitzar-lo un cop passat aquest temps. En tots dos casos, la finalitat és la mateixa: millorar la qualitat del servei.

Servei d’alertes


Sorea ha ideat una línia de comunicaciķ permanent amb el client via sms o correu electrōnic per mantenir-lo al corrent de “notificacions d’utilitat i necessāries”, com ara informaciķ sobre noves prestacions, dades de facturaciķ o eventuals interrupcions del subministrament. “Sorea advertiria tant si es tracta d’una incidčncia programada per una operaciķ de manteniment, com si és deguda a una avaria fortuīta”. La companyia aclareix que “no es tracta d’un canal amb finalitat publicitāria, sinķ d’un servei gratuīt i únicament d’informaciķ útil”.

Per acollir-se a aquest servei, cal que els usuaris facilitin les seves dades personals actualitzades, el número de mōbil i l’adreįa de correu electrōnic a través del formulari de loficina virtual de Sorea o trucant al telčfon gratuīt 900 405 070.

Quota fixa mensual


En temes de facturaciķ, Sorea ha llanįat la campanya 12 gotes en quč ofereix la possibilitat de satisfer mensualment el pagament del rebut municipal d'aigua a través d'una quota fixa, en comptes de fer-ho trimestralment com fins ara. Segons la companyia, aquesta nova modalitat de liquidaciķ representa un “avantatge per a les famílies” a l’hora de planificar i distribuir de manera uniforme les seves depeses, ja que “d’aquesta manera sabran quant han de pagar cada mes, independentment del consum realitzat”.

El sistema no suposa cap canvi en les condicions del contracte. Els comptadors se segueixen llegint i es continua facturant amb la mateixa periodicitat que ara. “Les factures s’envien amb la mateixa freqüčncia i amb la informaciķ real de la despesa. L’únic que canvia és la quantitat que es paga, ja que es distribueix per mesos amb una quota fixa”.

L’usuari pot solˇlicitar l’alta o donar-se de baixa en qualsevol moment, sense despeses afegides. Únicament cal tenir un contracte en vigor amb una antiguitat superior a un any, i tenir el pagament del rebut domiciliat.

Funcionament i regularitzaciķ


En el moment de donar-se d’alta, Sorea proposa a l’usuari una quota mensual a pagar basada en la mitjana del seu consum histōric real. En el moment de l’activaciķ, a més, el client pot triar el dia del mes en quč vol efectuar el cārrec bancari.

Al cap de l’any es regularitza l’import abonat. Si s’ha pagat més del consum real, Sorea en retornarā l’escreix. En cas contrari, el client pagarā la diferčncia que, segons quina sigui la quantitat, es podrā fraccionar automāticament en tres mesos.

La solˇlicitud d’alta al nou sistema de pagament es pot fer a l’oficina virtual de Sorea, trucant al 902 250 070.

Informaciķ publicada el 5 de febrer de 2018Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaįa de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05