Pancarta 05
Pancarta 06
Pancarta 10
Pancarta 01
Pancarta 07
Pancarta 11
Pancarta 09
Pancarta 02
Pancarta 12
Pancarta 08
Pancarta 03
Pancarta 04
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTÍCIES
El 73% de les incidències comunicades a través del servei Línia Verda han estat solucionades
Enllumenat és la tipologia d´incidències més comunicades per part dels veïns de Caldes. Gràcies a una elevada participació ciutadana a través del servei  Línia Verda, es fa visible la important millora experimentada al municipi

linia_verde.pngLa posada en funcionament del servei Línia Verda ha facilitat i augmentat la participació ciutadana, cosa que demostra l’eficaç resposta del consistori en la resolució d’incidències comunicades pels veïns.

El 73% de les incidències rebudes ja han estat solucionades. El tipus d’incidències més freqüents han estat aquelles que fan referència a ”Enllumenat”, seguit de “Voreres i Calçades”, “Parcs i Jardins”, “Mobiliari Urbà” i “Neteja”.
Gràcies a la implicació directa dels veïns,  l’àrea de Via Pública ha pogut dur a terme actuacions àgils. A més a més, ha tingut coneixement de necessitats de les que no en tenia constància.

Per a poder fer servir aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l’APP Línia Verde. Per aconseguir-ho l’usuari ha d’accedir a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia utilitzada en el seu Smartphone (Android/iOS). Un cop localitzada, es fa la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el que vol comunicar la incidència. El procediment es ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència només cal punxar sobre el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix en pantalla. L’usuari selecciona aquella sobre la que vol comunicar. De forma automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes en les que es troba el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observacions sobre la mateixa. Només queda el botó d’enviar. Un cop enviada, l’Ajuntament rep la notificació del desperfecte comunicat. A partir d’aquest moment s’inicien els tràmit per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà, a la vegada, rep la notificació en el seu telèfon mòbil quan hi ha un canvi d’estat.

A través de Lína Verda, l’usuari també pot plantejar qualsevol dubte mediambiental. Només cal seleccionar l’opció “Fes la teva consulta”. En 24h tindrà resposta per part de l’equip d’experts en la matèria de forma gratuïta.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través www.liniaverdacaldetes.cat i del telèfon 902 193 768 de 8h a 17h (cost de la trucada 0.07 €/min).
L’àrea de Via Pública manifesta estar molt satisfeta amb els resultats obtinguts i anima als veïns del municipi a continuar utilitzant aquest canal directe de comunicació.

Informació publicada l'11 de gener de 2019Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05