Tal i com recomana l’Agència Catalana del Consum us avancem uns consells per a poder realitzar les reclamacions relacionades amb el temporal Gloria
Per danys en els béns
Cal comprovar quines assegurances es tenen contractades (de la llar, del vehicle, etc.) i si cobreixen els danys. Només es podrà aconseguir una indemnització si el bé sinistrat estava assegurat en el moment del sinistre (els dies del temporal de vent).
Si la pòlissa d'assegurança cobreix els béns fets malbé, cal comunicar els fets a l'entitat asseguradora dins el termini de set dies naturals a partir del moment en què us n'heu assabentat –excepte que la pòlissa estableixi un termini superior–
Per talls de subministrament
En cas que encara no s’hagi restablert adequadament el servei cal contactar amb la companyia (elèctrica, d'aigua, de telèfon...) a través dels seus canals d’atenció al client. Reviseu bé les factures perquè podríeu tenir dret a que no us cobrin la part del servei no prestat. Si cal, reclameu a l’empresa contractada.
En cas que en qualsevol de les dues situacions esmentades, la vostra companyia asseguradora no atengui la vostra petició, o la resposta rebuda no us resulti satisfactòria, podeu contactar amb l'Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor-OCIC.
També us recordem que al Consell Comarcal del Maresme disposa del servei per realitzar la tramitació d’un certificat meteorològic, en el cas que la vostra companyia asseguradora us el sol·liciti.
Informació publicada el 27 de gener de 2020 |
AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05