Pancarta 08
Pancarta 02
Pancarta 01
Pancarta 07
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTíCIES
La regidoria de Salut informa: Sorea aplica mesures excepcionals davant la situació d'emergència sanitària
La companyia garanteix la qualitat del seu servei i activa diferents ajuts per als consumidors

sorea.pngDes de la regidoria de Salut compartim el comunicat de Sorea, en el que la companyia ha volgut transmetre tant als Ajuntaments com a la ciutadania que els serveis de subministrament i sanejament d´aigua estan plenament assegurats amb les mateixes garanties, qualitat i seguretat de sempre. Segons la companyia, els actuals processos de tractament i paràmetres de control de l´aigua de consum garanteixen la qualitat sanitària i no es veu afectada per l´actual situació.

Sorea ha afirmat que està en tot moment en comunicació amb les autoritats sanitàries i ha aplicat els protocols de prevenció dictats per les autoritats entre la seva plantilla, així com a totes les instal•lacions.

D’altra banda, Sorea ha començat a aplicar una sèrie de mecanismes davant la situació excepcional que estem vivint arran del COVID-19:

  • Es continua treballant amb normalitat aplicant les mesures preventives per protegir als treballadors.
  • S´han aturat qualsevol tall de subministrament per manca de pagament.
  • Ajudes pels treballadors autònoms i Pimes , congelant el pagament de les factures emeses durant la vigència de l´estat d´alarma i finançant-les en 6 mesos sense interessos.
  • Aplicació de la tarifa reduïda del Cànon al 50% de forma automàtica als consums d´aigua dels mesos d´abril i maig dels usuaris domèstics, industrials i assimilables.
  • Eliminar la quota obligatòria especifica del Cànon de l'aigua que liquiden els establiments del sector turístic, que serà d'aplicació automàtica des d'Abril a Desembre de 2020 per a tots els hotels i càmpings.
  • Aplicació als usuaris amb tarifa social del Cànon un tipus de gravamen de 0 euros en tots els trams de consum també als consums dels mesos d´abril i maig.
  • Realització d´estimacions de consum durant l´estat d´alarma basades en el mateix període de l´any anterior.
  • Se segueixen atenent les averies les 24 hores del dia.
  • Informació continua a la web d'incidències que es produeixin a la xarxa de distribució d´aigua .
  • Reforç dels canals d´atenció no presencial.
Informació publicada el 17 d'abril de 2020Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05