Ajuntament de
Caldes d'Estrac
Les persones que vulguin mantenir-se informades de l'evolució de la situació del complex esportiu poden facilitar les seves dades de contacte a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

El passat diumenge 20 de desembre va finalitzar la concessió administrativa de les instal·lacions esportives, després dels 10 anys de gestió de l’empresa SIGE 2005 S.L. establerts en el contracte, i la piscina, el gimnàs, el rocòdrom i el centre social-bar-restaurant torna ara a mans municipals.

Actualment, l’Ajuntament treballa per recuperar l’activitat al més aviat possible, cercant, tot i el context excepcional derivat de la Covid-19, l’equilibri entre les mesures sanitàries decretades per les autoritats competents i la sostenibilitat de l’equipament municipal.

Les persones usuàries interessades en mantenir-se informades poden facilitar les seves dades de contacte a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania enviant un correu electrònic a oac@caldetes.cat, trucant al telèfon 937 910 005 o apropant-se presencialment a l’oficina de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores. D’aquesta manera, l’Ajuntament els podrà informar de primera mà de l’evolució de la situació i de les condicions en les quals es podrà reprendre l’activitat.

Informació publicada el 24 de desembre de 2020