Pancarta 01
Pancarta 07
Pancarta 02
Pancarta 08
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTíCIES
Dilluns 25 de gener: Ple ordinari de l'Ajuntament de Caldes d'Estrac
Fins al diumenge 24 de gener, a les 23.59 hores, els veïns i veïnes del municipi poden enviar els seus precs i preguntes al correu cdst.premsa@caldetes.cat

EscutL’Ajuntament de Caldes d’Estrac celebrarà el pròxim dilluns 25 de gener, a les 20 hores, un Ple municipal ordinari. La sessió es farà telemàticament a causa de la situació sanitària derivada de la Covid-19 i tindrà el següent ordre del dia:

A) Part resolutiva

1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors Nº 5/6/7/8 del 2020

2. Expedient 759/2020. Disposicions Normatives. Aprovació de l’Ordenança Reguladora de la Gestió de Residus

3. Expedient 37/2021. Informació Economicofinancera

4. Expedient 681/2020. Encàrrecs de gestió a la EPEL CALDES XXI

B) Activitat de control

C) Precs i preguntes

A causa de les mesures de contenció de la Covid-19, els plens es realitzen de forma telemàtica. Tot i això, l’equip de govern considera imprescindible oferir la possibilitat de participar en l’apartat de precs i/o preguntes. En aquest sentit, qui vulgui efectuar algun prec o pregunta en aquesta sessió plenària ho pot fer enviant un correu electrònic a cdst.premsa@caldetes.cat, posant a l’assumpte del missatge: Precs i preguntes, fins al pròxim diumenge 24 de gener, a les 23.59 hores.

L’equip de govern respondrà les qüestions durant el Ple, que es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de l’Ajuntament en aquest enllaç.

Informació publicada el 20 de gener de 2021Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaça de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05