Pancarta 02
Pancarta 10
Pancarta 06
Pancarta 11
Pancarta 03
Pancarta 07
Pancarta 05
Pancarta 08
Pancarta 04
Pancarta 09
Pancarta 12
Pancarta 01
Ajuntament
Municipi
Seu electronica
Turisme
NOTÍCIES
L´Ārea d´acciķ social obre el termini de sol•licitud dels ajuts municipals de Casals - Campus d´Estiu 2019, llibres i material escolar , suport a les activitats i beques menjador pel curs 2019-2020
El període per lliurar les sol•licituds és del 6 al 17 de MAIG, no s'admetrā cap sol•licitud fora d'aquest termini

190425_ajutsescolars_cartellEls Ajuts Escolars Municipals estan adreįats als alumnes empadronats a Caldes d’Estrac que estan escolaritzats en centres públics i privats concertats de segon cicle d’Infantil, Educaciķ Primāria i Secundāria, i/o que participin en algun casal o campus d’estiu (organitzat per entitats sense ānim de lucre del Municipi de Caldes D’Estrac) i que es trobin en una especial situaciķ familiar amb necessitats socials i/o econōmiques.

Cal tenir present els següents requisits:

AJUTS MUNICIPALS:
1. Poden solˇlicitar ajuts escolars els pares, les mares, els tutors legals o les persones encarregades, temporal o definitivament, dels menors pels quals es solˇlicita l’ajut de llibres i material escolar.

2. Poden beneficiar-se d’aquests ajuts els menors empadronats a Caldes d’Estrac i escolaritzats en centres públics i privats concertats d’educaciķ, segon cicle d’infantil, primāria i secundāria, amb necessitats socials i/o econōmiques.

3. Cal presentar la solˇlicitud i la documentaciķ acreditativa en els terminis i la forma establerts en aquesta convocatōria. No s’admetran solˇlicituds fora del termini establert ni amb mancances o deficičncies de documentaciķ requerida.

4. Les notificacions de les solˇlicituds es portarā a terme mitjanįant publicaciķ del llistat segons registres d’entrada al web municipal.

5. Per als Ajuts Municipals de Casal Campus cal presentar la solˇlicitud amb la documentaciķ acreditativa de l’entitat que organitza el casal-Kmpus d’estiu conforme l’infant/ els infants estā/estan inscrits.

6. Les solˇlicituds consten de 2 annexos que cal emplenar i adjuntar conjuntament amb la documentaciķ acreditativa de la situaciķ.

7. La informaciķ de si la solˇlicitud ha estat admesa o manca documentaciķ, serā notificada per publicaciķ de llistat al WEB municipal amb la referčncia del registre d’entrada de la solˇlicitud. Els números de registre d’entrada seran els d’identificaciķ de cada solˇlicitud i solˇlicitant.

8. Per a les solˇlicituds presentades amb mancances de documentaciķ, s’estableix un termini de 10 dies hābils des de la publicaciķ del llistat per aportar la documentaciķ i esmenar les solˇlicituds presentades.

9. L’aprovaciķ  i desistiment dels ajuts també seran notificats per publicaciķ de llistat a la web municipal. Únicament es notificarā per carta les denegacions.

BEQUES MENJADOR: El consell Comarcal del Maresme és l’encarregat de notificar la resoluciķ de les beques menjador.

Informaciķ publicada el 25 d'abril de 2019Compartir:Comparteix al FacebookCompartir a Twitter

AJUNTAMENT DE CALDES D'ESTRAC
Plaįa de la Vila s/n | 08393 Caldes d'Estrac | 93 791 00 05